wooderz
Last Activity:
Nov 23, 2017 at 1:17 PM
Joined:
May 18, 2006
Messages:
8,115
Trophy Points:
113
Positive ratings received:
3,583
Neutral ratings received:
80
Negative ratings received:
20

Post Ratings

Received: Given:
Like 556 613
Dislike 13 3
Agree 1,366 1,003
Disagree 57 21
Funny 1,061 880
Winner 345 387
Informative 116 50
Friendly 93 86
Optimistic 37 26
Creative 9 22
WTF!? 15 38
Spam 7 4
Watch it! 0 0
Doh! 8 15
Gold 0 0
Birthday:
February 8
Location:
Chelmsford!

Share This Page

wooderz

James and SC Striker, from Chelmsford!

wooderz was last seen:
Nov 23, 2017 at 1:17 PM
    1. BillyWhizz
      BillyWhizz
      Do you still do web site dev? Had someone ask me if I know anyone recently they want their company site re-done (Bathroom fitters lol).
      1. View previous comments...
      2. wooderz
        wooderz
        Holy crap nice one!! Beers on you!! You still on dbartle@clifford-thames.com?
        Apr 9, 2013
      3. BillyWhizz
        BillyWhizz
        It's all gone mate! Car, bathroom, debts etc, all gone :)
        yep same ct email
        Apr 9, 2013
      4. wooderz
        wooderz
        But at least you're now debt free and have a nice car and bathroom! I'm still full of debt, have no car, and don't live anywhere near my bathroom haha
        Apr 9, 2013
    2. BillyWhizz
      BillyWhizz
      Oh charming, none of my family received the flowers by the way? ;)

      All good here anyway hows you? I think afer I was banned from using messenger at work ive lost touch with a lot of people lol
      1. wooderz likes this.
      2. wooderz
        wooderz
        Haha, good to hear all's good, I'm off to see Geoff in 5 hours! Still at CT?
        May 3, 2012
      3. BillyWhizz
        BillyWhizz
        Nice one I've been meaning to get out there too soon just not had the holiday spare. Say hi for me. Yeah still at CT they made me QC manager now lol where you at?
        May 3, 2012
    3. BringBack_leGin
      BringBack_leGin
      Thanks for the rep bud, I can't stand people slating this site. There's a good reason I've been here nearly 8 years, even if I'm not posting as much as I once was.
    4. Coyboy
      Coyboy
      Thought so mate, but you never know with Essex lads.
    5. Ryana
      Ryana
      :hello:well, thanks for the proposal.:grin: I have to think about it! and I got to know you better first, but we can talk about it later:wink:
    6. kezza
      kezza
      it does. we are now real friends. up until now we haven't been official. i'm excited by it. hope you are!!
    7. kezza
      kezza
      hello lovely friend!! we are friends on here now as well!! woohoo.
    8. bino
      bino
      Hello Friend :)
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    February 8
    Location:
    Chelmsford!
    Profit Squad:
    Yes

    Signature

    :whistle::oops:
  • Loading...