DJS
Last Activity:
Sep 24, 2017 at 6:28 PM
Joined:
Dec 9, 2006
Messages:
22,448
Trophy Points:
113
Positive ratings received:
5,658
Neutral ratings received:
147
Negative ratings received:
88

Post Ratings

Received: Given:
Like 887 1,183
Dislike 34 76
Agree 2,257 2,334
Disagree 76 81
Funny 1,586 6,007
Winner 479 1,023
Informative 120 759
Friendly 150 116
Optimistic 127 76
Creative 39 48
WTF!? 35 82
Spam 51 33
Watch it! 4 0
Doh! 32 67
Gold 0 1
Gender:
Male
Birthday:
Dec 31, 1981 (Age: 35)
Location:
touring the poopers of this land
Occupation:
Admin Champion

Share This Page

DJS

Smacks of villainy, Male, 35, from touring the poopers of this land

bra line!!! Apr 8, 2012

DJS was last seen:
Sep 24, 2017 at 6:28 PM
    1. jimtheyid
      jimtheyid
      Was just reminiscing about the knights of the fat fanny... Hop you at well my friend.
      1. DJS likes this.
      2. DJS
        DJS
        Lol funnily enough was talking to some of my friends earlier in the week about the Knights of the Fat Fanny ha ha!

        Hope all is well with you too mate, congrats on the upcoming new arrival to your family. :-)
        Nov 14, 2014
    2. RickyVilla
      RickyVilla
      Pervert
      1. DJS likes this.
    3. jimtheyid
      jimtheyid
      Follow me and everything is alright, I'll be the one to tuck you in at night, and if you want to leave I can guarantee you won't find nobody else like me.
    4. DJS
      DJS
      bra line!!!
    5. DJS
      DJS
      is ridiculously addicted to the new SC!
    6. DJS
      DJS
      mmmmm bacon sarnie... :-)
    7. Hot-Spur
      Hot-Spur
      Just because I haven't seen any thread of interest on there lately that I want to comment on :wink:

      And thank you again for another lovely compliment :-)
    8. Hot-Spur
      Hot-Spur
      Ok maybe I made that part up to get you worried......it could well be true though :whistle:

      Anyway I know nothing about being in my 30's... I'm only 25 :shifty:
    9. Hot-Spur
      Hot-Spur
      :rofl: I should have known you would say that!

      But you know what they say, us women only hit our prime in our 30's but for men its all downhill :razz:
    10. Hot-Spur
      Hot-Spur
      Just saw the rep :razz:

      Now DJ, you should know by now I know everything :grin:
    11. OmarsComing
    12. Kendall
      Kendall
      She's not happy! It was her facebook status the other day.
    13. DJS
    14. jimtheyid
    15. jimtheyid
    16. Spurger King
      Spurger King
      Yeah I did change it briefly. I ended up using it on my facebook page. I loves Jawas I does.
    17. Spurger King
      Spurger King
      Haha! How the hell did that happen :lol:
    18. dawsfan
      dawsfan
      Aww thanks hun! you too!
    19. Hot-Spur
      Hot-Spur
      :rofl: you and that bloody yeti :rofl:

      I'll never live this hairy man thing down :lol:
    20. Dibby
      Dibby
      :hello: Christ, I haven't been on here for a while.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Dec 31, 1981 (Age: 35)
    Location:
    touring the poopers of this land
    Occupation:
    Admin Champion

    Signature

    Bring back the wavey smiley!!! [​IMG]